London calling!

Hej alla!

Inte för att jag bloggar så mycket just nu, men jag gör det om jag känner för det, om det händer något speciellt. Och det gör det nu. För imorgon, eller snarare i natt, åker jag till London med hela familjen! Det ska bli jättekul. Vi ska vara borta torsdag till söndag. Från början var tanken att vi skulle åka dit för att kolla på Vickan när hon tävlar i Paralympics, men hon fick tyvärr besked i juni att hon inte fick åka. Men vi ska dit ändå! På fredag blir det friidrott för hela slanten. Samma arena som OS, såklart. De andra dagarna ska vi bara vara i London. Se saker, äta gott och kanske shoppa lite? För det har man ju hört en del om i London. Det känns jättekul, har inte varit utomlands förutom kryssningar och Danmark och Finland med båten sen 2007. Jag längtar verkligen, det ska bli superduperkul! Får gå upp typ kvart i fyra i natt för planet går sju, men ändå nice!

See you!

/Lollo<333333


Kommentarer
Postat av: vispen

Ha en underbar resa! Jag var i London för några år sen och hade väldigt roligt där. Kram

2012-09-07 @ 00:11:01
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0