Svenska alfabetet tack

Hey!

Egentligen har jag inte sa mycket att saga med det har inlagget. Oj, upptackte nu att det ar nagot fel pa mitt tangentbord, det gar inte att skriva de tre sista bokstaverna i det svenska alfabetet haha ;)

Har haft det ganska lungt i skolan och haft mina vanliga aktiviteter. Annars har jag pratat en massa med Vickan. Hon har hittat en del appar som fungerar nar man inte ser. Annars ar det inte sa manga sa det galler att ta vara pa de fa som finns. Vi har i af haft sjukt kul, nordar som vi ar ;) Ao, det har kanns riktigt skumt, skriver en annan gang nar det gar lite battre :)
Lollo<3 (det gar inte att gora snedstrack heller :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0