Chill

Hej alla!

 

Tillbaka efter en tur i Stockholm med filminspelningen till de där LSS filmerna. Det handlade om kontaktperson, så jag intervjuade en tjej och hennes kontaktperson. Det gick rätt bra. Kände mig lite stel men det var ju min första film så är ändå rätt så nöjd med min bedrift. Annars har jag haft några väldigt roliga dagar.

 

I tisdags var jag på Sorundafestivalen. Det var ”fett kul”. Först var det ett metal band som var sådär. I början var det ok men sen vart det lite enformigt. Så vi gick runt lite och pratade med folk vi kände. Men straxt efter tio spelade Panetoz som bland annat har gjort Dansa Pausa. Det var ett jäkla tryck, vi hade jättekul. Hoppade och skrek en hel del ;) Särskilt på Dansa Pausa. De var grymma på att få igång publiken :D Kom hem vid halv ett.

 

Trots den sena kvällen kände jag mig helt ok nästa dag. Vi var på Yxlö nästan hela dagen och firade farmor som fyller 82 imorn. Vi åt middag, fixade i trädgården mm.

 

Idag har jag som jag redan skrivit varit i sthlm. Men före dess var jag i skolan och där hade vi konsert med Elevens valgruppen igen som vi hade för några veckor sedan. Mina solon gick bra. Annars var det rätt lugnt.

Imorn har jag prov i Samhällskunskap, Massmedia. Men sen är det lugnt. På måndag ska vi bara städa skåpen typ och vi går bara halvdag. På tisdag är det mentorsdag och på onsdag slutar vi!

Nu är det bara betygen att oroa sig för. Har fått veta ytterst lite, bara två men det går säkert bra.

Längtar tills helgen då Coco följer med på båten mellan fredagen och lördagen. På lördagen ska vi hälsa på på Vitsgarn där de ska visa lite i förväg så jag har lite koll på lägret.

Ha det så hörs vi!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0