Bloggguppehåll

Hej alla!

 Nu är jag tillbaka igen för ett kort besök.

Jag har haft några bra dagar på sjön med familjen och lite kompisar till oss. Först åkte vi till Trosa och hälsade på några kompisar. De följde med oss en natt också. Vi släppte av de i Oxelösund, där vi passade på att hälsa på ett par vänner till. Sedan gick vi tillbaka till Trosa men till gästhamnen den här gången. Det skulle blåsa jättemycket i lördags så vi tänkte stanna där men det var ganska lugnt på lördagen så vi stack hem. Vi kom hem ganska sent igår.

 Imorgon åker jag till Vitsgarn på konfaläger, och därifrån kommer jag inte ha någon möjlighet att blogga hur mycket jag än skulle vilja det. Så med andra ord så ses eller hörs vi inte förrän någon gång i juli. Jag kommer hem den 20:nde, konfirmationen äger rum den 21.

Jag är rätt nervös och hela huvudet består av packning och allt sånt. Idag ska jag försöka klara av så mycket som möjligt av det. Båten till Vitsgarn går klockan halv nio imorn.

Så med det så önskar jag alla glad sommar ett tag, och önska mig lycka till!

Vi hörs så snart jag kan.

/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: sushi!!!

lycka till och ha så kul lollo!<3 jag stannar här i svergie, jag kan inte åka till italien, men italien "kommer till oss" alltså: moster, marta och marco och kusiner kommer till oss i augusti! så det blir kul! xD

2012-07-01 @ 19:53:55
URL: http://supersushi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0