Kort inlägg för att vara jag...

Hejsan!

Sitter på mitt rum, lyssnar på talbok och skriver. Tänkte bara skriva ett kort inlägg.

Den här veckan har varit alldeles normal både på fritiden och i skolan. Igår var det skola och sen piano med nya lärare. Det börjar kännas bättre nu och vi jobbar på. Till träningen glömde jag kläder, är så van att vi byter om hemma. Som tur var kände mamma sig hängig så jag var den enda som tränade, fick låna hennes kläder.

Idag har skoldagen varit rätt rörig. Vissa dagar är vår klass snäll, andra dagar är vi som småbarn på nytt. På matten efter lunchen och på idrotten var det ovanligt rörigt. EFter idrotten är det NO och då brukar det vara lite extra pratigt. Idag var det lite mer än så, man kan säga att jag inte direkt förstod vad jag läste och lrde mig inte så mycket. Har matte och NO prov som jag skrivit, så pluggar på och gör läxor. Imorn är det prov matte A-del, det brukar vara lätt. Hemkunskap är ju alltid trevligt också ;)
Aja det var dä dä, hörs!
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0