Det är dags för fredagsmys...

Hejsan!

Första fredagen i skolan det här året och fredag den 13. Kanske har det slagit in, kanske inte. Eller så är man bara lite extra observant idag.

Min dag i skolan började med att vi skulle redovisa vår bil på tekniken som inte var det mest lyckade arbetet jag har gjort. Sedan fick vi veta att vi låg efter i matten så vi räknade Matte i resten av lektionen. På Engelskan jobbade vi med grammatik. Jag har haft problem med datorn sedan i höstas efter lovet och vi har inte kunnat fixa det än. De har försökt, men inget har fungerat hittills. Det gör att det ibland är svårt att hänga med eftersom jag måste starta om vissa program rätt ofta. Tyvärr var datan inte snäll trots jullovet haha. På SO diskuterade vi miljöförstöring. På musiken läste jag en teoribok. På Svenskan var det dags för språkets historia igen, vi blir klara med det nästa vecka. På Matten var jag stressad och hann inte klart så jag tog hem och jobbade klart hemma istället. läxorna har redan börjat ganska mycket och det känns lite ovant. Efter läxor sov jag ett tag. Sedan hade vi fredagsmys med familjen. Jag slog sönder en skål, kanske är det den 13 i alla fall?:S Vi åt Tacos, vilket inte är så vanligt att vi gör. Sedan har vi suttit framför tv:n, ett riktigt klassiskt fredagsmys alltså!:)
I helgen ska vi vara på Yxlö, Coco och jag ska till kyrkan för gudstjänst #2 och Jacob har match.
Så är det just nu. Trevlig helg på er alla!
/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: sushi!!!

kul att se din blogg igen! ses på måndag! sushi:D

2012-01-14 @ 14:30:13
URL: http://supersushi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0