Värmdö nästa

Hejsan!

Och god morgon! Tänkte posta ett snabbt inlägg här innan vi åker till Värmdö som vi göra idag.

I onsdags och torsdags var allt ok. Hade matte a-del som gick bra. På kvälen var jag hemma och pluggade. Vi åkte också skridskor i torsdags vilket var rätt kul.

Igår hade jag Fysikprov, ljud som gick väldigt bra. På eftermiddagen hade jag matte b-del som tog oändlig tid. Är inte direkt känd för att vara snabb när jag skriver prov. Resultaten brukar vara bra och matte är jättekul och allt sådan men snabbt har jag aldrig varit i matte. Dessutom hade jag svårt att förstå bilderna. Detfinns inga färdiganpassade taktila bilder till proven så min lärare måste hela tiden förklara vad som ska stå istället för det som står på y och x-axeln pådiagrammet. Oftast är det helt olika graderingar på bilden än vad jag ska ha på provet och då är det ännu lite svårare att läsa av den. Sen kronglade datorn en stund också ;) Mamma och Jacob hemtade upp mig i skolan. De hade köpt thaimat så vi åkte hem och åt den på en gång. Sedan hade vi en riktigt lugn fredagskväll. Jag badade och vi såg på tv och åt godis.

Idag ska Jacob på match i Tyresö. Sen ska vi till Värmdö och träffa släkten. Ska även kanske träffa några barndomskompisar till mamma :)
Aja, vi hörs väl då! ;D
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0