PÅSKEN

Hej!

Nu är påsken snart över, men påsklovet är långt ifrån slut. Jag har haft en bra påsk som jag redan skrivit lite om.

I torsdags efter skolan åkte vi till sommarstället på Yxlö och sov där. På fredagen åkte vi hem igen. De andra var vi båten och jag var hemma. Mamma kom hem vid halv tre och skjutsade mig till stallet. Som sagt, det var ny ridlärare men det gick hur bra som helst och kändes bra gjorde det också, både med ny lärare och med ridningen. Jag är säker på att jag kommer utväcklas mycket nu. Saknar gamla läraren lite, det fungerade också väldigt bra men ibland kan det vara bra att byta för att lära sig saker på olika sätt och det är ganska stor skilnad på hur ridlärare uttrycker sig, liksom det är i skolan. Jag fick Berra föresten, det glömde jag skriva. Efter ridningen åkte vi i af tillbaka till Yxlö och farmor följde med. Vi åt påskmiddag och godis och det var mysigt. I lördags var det påskafton. Vi åkte på eftermiddagen till min morbror och hans fru och firade lite där. På söndagen var vi vid nya båten i Gustavsberg rätt länge. Min moster och kusin kom dit med deras hund och det var kul. Vi kom hem sent på eftermiddagen och middagen blev också sen. Sedan satt vi och spelade spel ett tag också. Idag åkte vi hem rätt snabbt. De andra har varit vi båten här hemma, den som ska säljas. Jag har varit hemma och tagit det lugnt och packat eftersom jag åker till Söderhamn imorn! Hoppas att jag ska kunna blogga där. Vet inte hur mottagningen är där nu när jag bytt operatör, annars så hörs vi på söndag om inte annat. Kommer hem vid 8 eller 9 på kvällen.
Vi hörs någon gång i aF!
/LOLLO<3


Kommentarer
Postat av: sushi

hello! I'll write this in english, I don't have swedish letters on the computer! happy easter lollo!! for me it was really fun, we celebrated a long mass, it begun at 22.00 and it ended at 03.00. it was very fun after, we ate many things and I talked with some girls. In the morning, on april the 8th, I found a BIG pin easter egg, and yes, It was wonderful!!!

2012-04-09 @ 21:30:12
URL: http://supersushi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0