Rolig fredag

Hejsan!

 

Nu är det söndag igen trots att det känns som om det var måndag alldeles nyss. Jag har haft både en rolig och rätt trist helg.

 

När skolan slutade i fredags tog jag och Coco bussen till Västerhaninge och tåget och sedan bussen igen till Farsta centrum. Coco skulle köpa en present till en kompis och sen hade vi bara tänkt gå omkring där för skojs skull ett tag. Vi gick en liten stund och fikade sedan eftersom vi var väldigt hungriga. Sedan gick vi ett bra tag till. Coco hittade till slut bra presenter. Vi tog taxin hem tio i sju till Coco. Där var vi ett tag och åt middag och pysslade lite. Jag beställde färdtjänst till halv elva. Blev lite sent men vi hade väldigt roligt!:-D

 

Igår förmiddag var inte lika rolig eftersom den spenderades med båten. Att vara på båten och segla och allt sådant där är kul, men att plocka ur den, städa, masta på, masta av osv är det tråkigaste som finns! Men det måste göras för att vi ska kunna segla och allt det där som är kul. På eftermiddagen var mamma och pappa på 60-årsfest och Jacob och jag var ensamma. Jag pratade lite med Vickan. Jacob cyklade och köpte godis vilket inte var så dumt;)

 

Idag har det varit båten igen. Jag var hemma på förmiddagen men kom dit vid lunch och var med när vi mastade av. Vi var hemma vid tre. Sedan dess har vi ätit och jag har tagit det lugnt.

Har inga speciella planer för veckan. Nästa helg blir det båten, stort suck! På söndagen ska jag dock gästspela med N G och det ska faktiskt bli kul.:D

Vi hörs snart!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0