Helg med båten

Hejsan!

 

Nu är det inte söndagskväll, det är söndag förmiddag. Hinner inte blogga ikväll eftersom vi ska hälsa på några kompisar i Stockholm. Den här helgen har gått åt till att plocka ur alla saker ur Tettina eftersom vi ska ta upp henne snart. I natt sov vi på Yxlö eftersom mycket av grejerna i båten brukar få vara på Yxlö under vintern. I fredags hade vi gäster här hemma.

I veckan har jag inte gjort så mycket annat än att plugga eftersom vi hade två prov och läxförhör i fredags. Proven var i historia och Matte, det känns som om båda gick ganska bra så det var värt besväret att plugga till dem. I tisdags var jag i Stockholm hos han som gör mina ögonproteser. Det var bara en allmän kontroll för att se att allt var som det skulle och så brukar man passa på att polera de också. Allt såg fint ut så det var ju bra. Annars har jag ridit, tränat, spelat piano och sjungit precis som jag brukar.

Vi får se vad som händer nästa vecka. Har inte så mycket inplanerat men det brukar visa sig att man har en hel del att göra i alla fall.

Vi hörs snart!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0