Tillbaka igen

Hejsan!

 

Hoppas att allt är bra med er!

Veckan har varit fullspäckad hemma. Matteprovet tog mycket pluggtid hemma eftersom vi inte fick så mycket tid i skolan var jag tvungen att räkna ikapp en massa hemma så bloggen har fått vänta ett tag. Men nu är provet överståndet så nu är det bara att vänta och se.

 

I helgen var vi först på lördagen på fotbollsmatch med Jacobs innebandylag och sedan på båtmässan i ett par timmar och kollade in båtarna.

 

På söndagen var jag i studion och sjöng in några av låtarna till skivan. Sedan var jag på återträffen. Chokladprovningen var bra och vi hade trevligt annars också.

 

Nu i veckan har det varit precis som vanligt inklusive en del plugg hemma.

 

Pappa fyller 50 på fredag och på lördag ska vi ha jättestor fest med en massa vänner. Vi blir över 40 personer och det ska bli jättekul! Sedan ska jag till studion igen.

Det här inlägget blev väldigt kort, men jag är jättetrött!

Vi hörs snart!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0