Konfirmationsläger sökes...

Hejsan!

 

Nu är det torsdag igen. Jag har haft en bra vecka. Det har varit ganska mycket i skolan men ändå har veckan gått ganska fort. Jag har haft mina gamla vanliga aktiviteter. I onsdags red Coco och jag tillsammans. Jag red Chess och hon Tuti och det gick jättebra. Sedan följde hon med mig hem. Efter att vi hade ätit satte vi oss och kollade på konfirmationsläger. Vi vill gå på seglarläger med konfirmation nästa sommar. Problemet är att antingen så är det nästan ingen segling alls eller stora båtar man seglar och vi vill segla lite mindre eller så är lägren på västkusten och det är för långt med tanke på att lägren är tre veckor långa allihop. Vi hittade tre men fick bara tag på ett av de men det verkade jättebra. Det var på Assö och det verkade helt okej. Det var inte fullbokat heller. De andra var på Malmakvarn och Husarö. Ingen av de svarade men Malmakvarn hade telefontid idag när vi hade lunchrast och då ringde vi då istället. Det var fullbokat men vi kunde ställa oss i kö. Husarö var också fullbokat tyvärr. Men vi ska fortsätta kolla lite innan vi bestämmer oss för att åka till Assö. Idag i skolan var det ganska bra. Vi har haft guldstund och efter det uppsatsskrivning i Engelska om hälsa vilket gick rätt bra. Sedan hade vi läxförhör på Franskan. Efter idrotten som bestod av gymnastikövningar och innebandy hade vi Elevens val. Jag är nästan klar med mina joggingbyxor men det känns som om det går så långsamt för jag vill bara bli klar och så är det något som inte fungerar och så blir man sur. Men nästa eller nästnästa vecka är de i af klara.

Annars är det lugnt, i helgen ska vi åka och kolla på några båtar till och sen är det ju Horse Show på söndag! Jag längtar!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0