Snart läger!

Hejsan!

 

Nu är det fredag och min sista lugna vecka på sommarlovet för en tid fram över är snart slut.

 

Den här veckan har vi varit hemma. I tisdags kom Richard hit som också sjunger i Next G och sov över.

 

I onsdags var vi hemma på dagen och på kvällen åt vi middag med farmor och hennes syster på en Thairestaurang.

 

Igår pratade jag med Vickan nästan hela förmiddagen så den förmiddagen gick snabbt. Vid två kom Tina och hämtade mig. Vi har som tradition att gå ut på Lövhagen till Knappelskär med hennes hund Milla och det skulle vi göra i år också. Det var fint väder. När vi hade fikat badade jag men det var ganska kallt så det gick väldigt fort:D Tina gav mig en kudde som hon hade broderat på där det stod ”Louise, tack för allt du har lärt mig” på punktskrift och så hade hon broderat en massa fina blommor. Tina har varit min kompanjonlärare enda sedan jag började i skolan och hon slutade nu i julas. Men vi sjunger i samma kör så vi ses rätt ofta i alla fall. På kvällen var jag hemma och gjorde inget speciellt.

 

Idag tror jag vi ska vara mest hemma och fixa inför vår årliga krocketfest som är imorgon. På söndag ska jag åka på läger på Kärsön med några andra blindstyrevänner;) Sedan kommer jag tillbaka på torsdag. Då är jag hemma tills på fredag förmiddag då vi åker till Trosa och firar midsommar som förra året. Sedan tar vi bilen till Mollösund och påbörjar därifrån vår båtresa hem till Nynäs igen via Skåne och Danmark. Resan beräknas ta ungefär fyra veckor. Ska försöka uppdatera bloggen så ofta jag kan när vi är ute på sjön. Det var väl allt.

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0