Söderhamn nästa!

Hejsan!

 

Sedan vi kom hem har jag haft ett par väldigt lugna och sköna dagar. Mamma och pappa har varit på jobbet och jag har varit ensam hemma eftersom Jacob är i Trosa. Jag har spenderat mina ganska många ensamma timmar med att prata med Vickan;D Det har varit kul. Nu har jag precis ätit lunch. Vid tretiden idag tar mamma och jag tåget till Centralen och därifrån tar jag bussen upp till Söderhamn själv. Jag ska vara hos Vickan tills på måndag eller tisdag och det ska bli jättekul! Vi har inget speciellt inplanerat, så vi kommer nog ta dagarna som dem kommer.

Jag kanske har möjlighet att uppdatera från Söderhamn. Har jag inte det så hörs vi när jag kommer hem!

Ha det!

/Lollo<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0