En kort sammanfattning

Hejsan!

 

Nu är det onsdag och halva veckan har snart gått. I helgen ska jag, mamma och pappa ner till båten på västkusten och kolla till den lite. Jacob ska spela med orkestern i Stockholm. Men nu är det dags att berätta vad man har gjort i veckan.

 

I måndags var jag i skolan och det var rätt trist. Vi hade Bild, Svenska, Engelska, Språkval mm. På kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt.

 

I tisdags var Nynäsposten i skolan och intervjuade mig och några andra elever om skolvalet i fredags. Det var rätt kul, hoppas de blir bra. Efter skolan var jag och red. Jag fick Berra och det gick jättebra!<3 På kvällen cyklade jag träningscykel och pratade med Vickan, flum som vanligt;)

 

Idag har vi haft Syslöjd, Mentorstid, Svenska, Matte och Engelska. Alla lektioner gick bra. Vi slutar ganska tidigt på onsdagar, 14.10 och det är skönt att komma hem tidigt. Det var ingen Next G-träning den här dagen så jag har varit med Fredrika. Vi var på ett kafé och fikade, gott!

Ja, det var min vecka hittills. Vi hörs nästa gång jag orkar sätta mig vid datorn!

/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: Ronja

Lollo! Saknar dig. Vi kan väl höras någon dag, eller så kan du komma förbi gården en sväng någon gång? :)

2010-09-24 @ 19:08:58
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0