Fredag och lördag

Hejsan!

 

Nu har vi precis ätit middag, vi fick lax, super gott!

 

Skolan igår var bra, jag överlevde SO-provet och det kändes till och med ganska bra så jag tror att jag klarade mig i af:-D Vi får hoppas på det bästa. Jag hann bara vara hemma några timmar innan Karl-Erik kom och hämtade Jacob och mig och skjutsade mig hem till dem. Jacob och han skulle spela golf. När dem kom hem åt vi middag, kyckling och potatis, jättegott var det! På kvällen tittade vi på Världens barn-galan och åt godis och glass!

 

Idag vaknade jag runt sju. Efter frukosten åkte Jacob för att spela en innebandymatch. Farmor, Karl-Erik och jag åkte upp hit. De stannade ett tag. När dem hade åkt grillade vi korv ute på altanen. Sen pratade jag lääänge med Vickan som vanligt;) Sen bastade mamma, pappa och jag. Sen hjälpte jag mamma med middagen för att öva mer på att laga mat och sånt. Jag är ganska klumpig än så länge men det går väl framåt så småningom;)

Oj, det här gick fort! (För att vara jag). Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer så slutar nu, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0