Grattis pappa!

Hejsan!

 

Äntligen fredag! Nu är klockan runt tre och skolan slutade för ett par timmar sedan. Igår hann jag inte blogga, pappa fyllde år.

 

I onsdags började dagen med simning i Ösmo simhall. Vi fick livrädda och simma 200 meter bröstsim och 100 meter ryggsim. Allt gick bra. När vi kom tillbaka till skolan hade vi Mentorstid, Svenska, Matte och Engelska. Allt var lugnt så det hände inget nytt precis. På kvällen åkte jag in till Stockholm där det var dags för ungdomsgruppen att ses igen. Vi åt middag, gjorde lite övningar och flummade. Clara var där, YES! På kvällen pluggade jag lite inför Franskaprovet dagen därpå.

 

Igår började dagen med att vi grattade pappa med frukost på sängen, det vanliga traditionella. Grattis=) I skolan var det SO, Matte, NO, Idrott och sen franskaprov. Det började med en hörförståelse som jag inte hängde med så bra i så det gick inge bra. Sen var det en kort läsförståelse där ingen fattade någonting och inte heller jag så det gick inte heller bra för mig. Resten av provet gick däremot ganska bra så jag klarar mig nog i af:D Hade ju satsat hårt på det här provet och då brukar det gå bra. Sista lektionen var Elevens val. Jag hoppade av på Utan dina andetag som jag skulle spela piano på, vet inte riktigt varför, ville bara inte. Sen slutade skolan. Klara följde med mig hem. Först gick vi på stan för att köpa en present till hennes mamma. Sen var vi hemma hos oss, spelade piano, kollade på klipp på Youtube och hade det allmänt flummigt. Vi har spelat en del fyrhändigt ihop när hon också spelade piano och det brukar vi öva på när vi ses på fritiden. Haha vi var faktiskt ganska duktiga;)

 

Idag var det en kort skoldag, vi slutade 12.50. Nu på eftermiddagen har jag bara pratat med Vickan, eller inte så bara i och för sig;)

Nu måste jag sluta, har mycket att hinna med innan farmor och Karl-Erik kommer och vi ska fira pappa lite. Ha det!

/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: RAND0MCH3Y

Det var superfint att träffa dig i onsdags Lollo! Hade faktiskt saknat dig!

Kom du ihåg att gratta din pappa från mig? Om inte, gör det! ;)

Kram och ta hand om dig!

/ Lara

2010-11-19 @ 19:34:40
URL: http://somethingtotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0