Snart åker jag...

Hejsan!

Nu sitter jag här, trött och har precis ätit frukost. Har ju sovmorgon idag eftersom vi ska åka till barnens ö men tar aldrig ut det, jag tycker att det är trevligare att äta frukost med familjen. Jag kunde inte blogga igår för jag hade inte packat eller någonting sånt. Men jag red och var ute på stan. Köpte en present åt farmor, köpte lite somriga kläder och var på biblioteket och lånade lite böcker som vi försökte ladda ner på min Mile Stone (en slags daisy spelare) men det gick åt skogen:/

När jag kommer hem från klassresan tar min kusin studenten, så jag åker direkt dit. Därför kanske inte jag har möjlighet att skriva förrän på lördag.

Men nu hinner jag inte skriva mer, vi hörs på fredag eller lördag.

/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer att sakna dig:( men ha det så jättekul! Kram Mamma

2010-06-02 @ 08:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0