En tidig morgon

Hejsan!

Den här dagen har jag både hunnit sjunga på den där konferensen som jag pratade om för ett tag sedan och varit i skolan mm.

Mamma och jag var tvungna att gå upp redan klockan 05.15 för att hinna med allt vi skulle innan vi skulle åka. Vi var iväg strax före sex. Vi hämtade upp Charlie, My och hennes mamma innan vi gav oss av mot Upplands Väsby. Där satt vi ett tag och väntade innan några människor kom och visade oss var vi skulle vara mellan soundchecken och den riktiga spelningen. Där pratade vi och bytte om och sedan var det dags att kolla ljudet. På vägen dit fick vi gå igenom en sådan där grej där man kollar att man inte har någon vasst på sig som på Arlanda till exempel. Det tog inte så lång tid att kolla ljudet, vi sjöng igenom båda låtarna och sedan hann vi äta lite frukt innan det var dags på riktigt. Vi fick vänta länge utanför innan vi fick gå in på scen. Innan dess skulle Andreas Calgren (miljöministern) hålla tal men tillslut var det dags. Jag var nervös men allt gick super och vi fick mycket applåder efteråt. Vi bytte snabbt om innan vi åkte hem. My och hennes mamma var kvar i stan så det var bara jag, Charlie och mamma som åkte hem tillsammans. När vi hade släppt av Charlie åkte jag till skolan. Där var jag tills vi slutade men jag var så himla trött så jag typ bara satt och glodde. Men jag hann i alla fall rensa en del i bänken:D

Så fort jag kom hem la jag mig på sängen och vilade, och det har jag gjort ända sedan dess. Har nog inte mycket mer att säga om den här dagen. Nu ska jag gå och vila igen för jag är jättetrött!

Vi hörs!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0