Spelning i Östhammar

Hejsan!

Förlåt att jag har varit dålig på att uppdatera men jag var jättetrött i söndags och satt uppe igår och spelade spel med Vickan.

I söndags var Fredrika, Sanna, Vickan, Jacob och jag på Gröna Lund. Det var jättevarmt men roligt. Alla åkte inte samma saker samtidigt men Jacob och jag åkte Jetline, Flygande Mattan, Slänggungan, Vilda Musen, Popexpressen, Extreem och Insane. Jag hade aldrig åkt Extreem eller Insane förut men det var roligt:-D Vi orkade inte se Eclipse på kvällen för vi var för trötta, lite synd men vi tittade på film hemma hos oss.

Igår var det en riktigt slappardag då vi bara var hemma och tog det lugnt. Vickan och jag satt och spelade Q9 (ett dataspel) i flera timmar och tillslut klarade vi ut det efter mycket om och men. På kvällen badade vi vid bryggan och det var kallt men roligt. Vickan och jag hade vattenkrig igen;)

Idag har Next G spelat i Östhammar. Vi åkte tidigt i morse och kom hem alldeles nyss. Vickans pappa kom och hämtade henne så nu känns det lite tomt:-( Spelningen gick bra, publiken applåderade mycket och det var roligt:D Sen tittade vi lite på Zilla och Totte innan vi åkte hem.

Det var nog allt för den här gången=) Kommer inte göra något imorgon men kanske på torsdag;-D

/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: Lara ♥

Synd att du inte gick på Eclipse! :/ Jag ska iaf se den imorgon / torsdag. :) Kul ska det bli! :D

Kram Lara <3

2010-07-07 @ 17:17:37
URL: http://somethingtotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0