Nu är vi i Motala

Hejsan!

Usch, det här med att uppdatera går inte så bra! Det är svårt att få tid till det nu när det är så mycket här på sjön. Sen jag senast skrev har vi anlänt till Göta Kanal, lärt oss slussa och kört ut våra släktingar som följde med oss i ett par dagar. De ersattes snabbt med en barndomskamrat till pappa och han fru. De steg på i Berg. Att slussa har gått jättebra hittills:-D Igår skulle vi passera en bro men fick ingen kontakt med han som öppnade och stängde broarna. Då insåg vi att broarna stängde klockan sex och inte klockan åtta som vi trodde. Så vi la oss på kanten av kanalen. Det var faktiskt inte alls så dumt, vattnet var varmt och vi hade kul. Samma dag hade vi föresten stannat till i Ljungsbro och besökt Cloetta. Det är en chokladfabrik och mycket choklad ja, det hade de. Så på kvällen hade vi i alla fall inte brist på det. Just nu är vi i Motala och det verkar bra här.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, så jag säger nog tack och adjö för den här gången, vi hörs snart igen!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0