Stjärnjul

Hejsan!

 

Nu är det söndag och vi har precis fikat.

 

Igår var det dags att gå på Stjärnjul igen. Vi tog tåget in till Stockholm och mötte upp våra vänner utanför Filadelfiakyrkan där konserten skulle vara. Konserten började 17.30 och höll på i två timmar ungefär. Det var superbra!  Det var två körer som det alltid brukar vara och tre gästartister. Jessika Andersson, någon operasångare och en gospelsångare. De två var sådär men Jessika var jättebra och körerna lika så. Den konserten kommer jag komma ihåg länge. Vi tog tåget tillbaka och våra vänner tog bilen. En dörr på tåget gick sönder så vi blev lite försenade men när vi kom hem hade vi och våra vänner en liten fest hemma hos oss. Vi åt lite småplock och pratade, jättetrevligt.

 

Idag gick vi upp någon gång före nio. Jag har mest legat upp på rummet och slöat, gud vad lat jag är;D Annars ska vi inte göra något speciellt, ska hjälpa mamma lite nu och sen ska vi slå in lite paket.

Ha det!

/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: Laramore ^^

Hej gumman! :D

Hade bara tänkt säga att jag skriver på min Twilight fanfic på bloggen nu, kanske du fortfarande har lust att läsa den? :D



kram!

2010-12-19 @ 20:52:30
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0