Lite segt...

Hejsan!

 

Nu sitter jag här och gör absolut ingenting alls. Har jättetråkigt, det är inte bra att ha för mycket fritid ibland.

 

Sen jag bloggade sist har det inte hänt något speciellt varken i skolan eller hemma. I tisdags var jag i skolan och sedan hemma. De andra fick sluta tidigare men jag fick vara kvar eftersom jag hade Mobility. Hemma tog jag det lugnt, minns i af inte att jag gjorde något speciellt.

 

I onsdags var vi på en teater på kulturskolan med klassen. Den var ganska bra, den handlade om hur man kan påverkas av att vara med i fel gäng och vad konsekvenserna kan bli utav det. När vi kom tillbaka till skolan hade vi en kort lektion innan det var lunch. Efter lunchen hade vi vanliga lektioner, dvs Matte och Engelska. När skolan var slut stannade jag kvar igen, den här gången för utvecklingssamtal. Det gick bra, jag hade uppnått alla målen och så där. När vi kom hem åt vi en snabb middag. Precis när vi skulle gå ut för att sätta oss i taxin för att åka in till stan för Next G-träning ringer Leif och säger att träningen är inställt. Samtidigt lite skönt, vi får ses nästa vecka istället.

 

Idag var det den längsta dagen på hela veckan. På SO:n skrev jag om Mose, ganska kul men jag kunde det mesta som stod i texten redan. Sen var det Matte då jag gjorde diagnosen och sen NO då vi tittade på några filmer. Efter lunchen var det Idrott då de andra spelade Volleyboll och jag gjorde olika bollövningar. När vi hade duschat sprang vi upp till Språkvalet som naturligtvis redan hade börjat. Vi jobbade i övningsboken. Under sista lektionen som var Elevens val repeterade vi inför lunchkonserten på vårterminen som vanligt. När jag kom hem var mamma och pappa i Globen för att kolla på nytt golv. När de kom hem åt vi middag. Sen har jag haft tråkigt tills jag har bloggat. Imorgon ska vi ha fredagsmys med familjen. På lördag ska vi åka och hälsa på några vänner som kommer hit från Australien. På kvällen ska jag och Jacob sova hos farmor och Karl-Erik och på söndag ska vi till några andra vänner och hälsa på.

Aja, jag bloggar mer om det när helgen är över. Vi hörs!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0