Julen

Hejsan!

 

Nu är det juldag, sorgligt men sant. Jag har haft en jätterolig jul hemma med familjen och farmor och Karl-Erik.

 

På morgonen väckte mamma och pappa oss vid halv nio. Efter frukosten fick vi varsin morgonpresent, jag fick ett Kallahaspel och Jacob en bok. Sen spelade Jacob och jag Kalaha ett bra tag. Halv tolv kom farmor och Karl-Erik. Vi pratade lite allmänt innan vi åt lunch. Maten var jättebra, vi hade gjort det mesta. Efter det gick vi och såg Kalle Anka, en gammal goding som aldrig blir sämre för varje år utan tvärt om bättre och bättre tycker jag;) Sen fikade vi och Jacob och jag spelade för de andra. Sedan var det dags att öppna paket! Jag fick två halsband, ett armband, ett USB-minne, en plattång, två t-shirtar, en tubhalsduk, en underlagskräm, ett par skidbyxor och ett par byxor som man ska ha under överdragsbyxorna. Sedan tog vi det lugnt, tittade på våra presenter och Jacob och jag spelade lite mer. Farmor och Karl-Erik åkte vi nio. Jag längtar redan till nästa jul men det har varit en jätterolig jul som jag hoppas blir lika rolig nästa år.

 

Idag har det varit en riktig slödag, i alla fall för mig. På förmiddagen gick vi en promenad på Lövhagen. Sen åkte vi hem till farmor och Karl-Erik och fikade där. Sen åkte vi hem, åt lunch och jag pratade med Vickan i fyra timmar ungefär, haha;) Nu på kvällen har vi tittat på Harry Potter och ätit fisk till middag.

Måste kila nu, vi hörs!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0