Vardagssvammel

Hejhej!

Nu är helgen över och vardagen har sin gång igen. Det betyder piano och gym idag, det har det också varit och det har också varit som vanligt, lagom kul men rutinmässigt. Helgerna brukar i af se lite anorlunda ut. Som igår, då var vi hos några kompisar till oss, de som har hus på västkusten. Vi åt middag hos de och det var kul. Sen gjorde vi inte så mycket mer.

Idag har jag som sagt haft det som vanligt. Det är en del att göra i skolan, men ändå inte på något sätt för det känns som man borde ha en del att göra fast det har man inte. Har prov på fredag i matte, och det kan jag inte göra så mycket åt förrän jag får hjälp av pappa med sakerna jag fastnat på, resten kan jag ju. Sen har jag franska där jag kan det mesta och bara ska titta igenom lite grejer men det blir liksom inte av och jaja ... Lågiskt? Det får resultaten visa när proven är färdigskrivna. I af så har jag fått en del andra bra nyheter idag: Årskursbesöket, som skulle vara i slutet på april, ena praoveckan och som Vickan inte kunde vara med på blev flyttat till v 19 istället. Yes, då kan alla komma! Vi ska också vara i Stockholm vilket är mycket bättre än i Örebro där vi var i sjuan.
Vilket svammel, jag kanske är trött, haha;) Annars har jag haft rätt bra flyt idag bara, det kanske är det? Eller så är det Vickan, pratade nämligen med henne aldeles nyss.
Jamen då ska jag nog sluta då, har ändå inget vettigt att skriva mer:)
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0