Kul måndag

Hejhej!

Den här dan har jag hunnit med en hel del.

Började med NO då jag både hann skriva klart en artikel med Coco och gå på hälsoundersökning. Sen var det SO då jag fick tillbaka mitt historiaprov om franska revolutionen som jag hade varit väldigt orolig för men som hade gått riktigt bra. Sen hade vi bild då jag fortsatte med ett tryck jag ska göra på en tröja, mentorstid och Franska då det var rätt lugnt. Sen hämtade mamma mig och vi åkte tillsammans till Haninge radio där jag ska praoa vecka 16 och 17. De ville höra lite om vem jag var och bara kolla läget. Vi pratade med bossen och han visade oss runt och det verkade bra. Ska tydligen både få möjligheten att intervjua, vara med i studion, redigera repotage osv. Får se om jag hinner med allt på två veckor:) Det bli i af kul :D Sen åkte vi hem, jag spelade piano och vi gymmade. Sen har jag ätit middag, packat och packat upp skolväskan och annat trök. Mer hinner jag inte på 24 timmar så vi hörs soon!;)
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0