Back at home

Hejhej!

Hemma igen! Sitter vid mitt skrivbord och solen skiner mig rakt i ansiktet. Det är väldigt skönt att vara hemma igen även fast jag har haft en jättebra skidvecka. Det har varit väldigt varmt, ibland upp emot 5-6 plussgrader. Det har varit hårt underlag, mjukt underlag, isigt underlag och mjukt och hårt underlag tillsammans. Kort sagt: jag är snart expert på olika typer av underlag. väldigt lärorikt faktiskt :) Har bara gjort en större vurpa, fast i mjuk snö så det gick bra. Min största skada var när jag körde längdskidor och ramlade och slog huvudet i marken, haha ;) Känner att jag lärt mig en hel del i veckan, särskilt när det gäller underlag förstås. Det blir tre dagar i Åre med pappa och andra vänner vecka 12 så läängtar dit!

Idag har jag vilat, lyssnat på Vasaloppet på radio och pratat med Vickan. Det sistnämnda är det tänkt att jag ska fortsätta med om en stund.
Men nu måste jag sluta, det är middag!
Hejdå på er!
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0