Kort inlägg

Hejsan!

 

Den här veckan har varit ganska bra. Nu känns det att skolan börjar komma igång igen. Den här veckan har jag i alla fall inte gjort så mycket efter skolan. Var inne i Stockholm i onsdags på det sista mötet för projektet med boken. Boken är tryckt nu och den verkar bli väldigt bra. På tisdag ska jag och mamma på konferens som kommer att handla om just den boken, eller egentligen böckerna. Det finns en bok som är riktad till barn som jag har varit med i men sedan finns det en för vuxna också. Jag är med i den litegrann.

Nu i helgen har vi varit ute på sjön med segelbåten tillsammans med pappas kusin och hennes man. Vi seglade till Lacka i fredags och till Landsort igår. Vi har haft jättefint väder och jättetrevligt.

Det här inlägget blev väldigt kort men är för trött för att orka skriva något längre tyvärr.

Vi hörs när jag orkar skriva mer.

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0