Hänt sen sist...

Hejsan!

 

Nu är det lördag och jag har riktigt tråkigt. Är hemma med Jacob och har ingen idé om vad jag ska göra. Mamma och pappa är på båtmässan och kommer inte hem förrän ikväll. Tänkte i alla fall berätta lite om vad jag har gjort den här veckan.

 

Den här veckan har känts ganska seg, kanske för att det precis har varit lov. I måndags var det skola. På eftermiddagen spelade jag piano. Mamma och jag hoppade över gymmet eftersom jag hade ont i knäna och vi båda kände oss lite krassliga. På tisdagen var det kör då vi övade inför konserten som är i slutet på april. I onsdags var skolan som den skulle. På kvällen var det hur-barn-ska-kunna-påverka-vuxna-så-att-de-lyssnar-mer-mötet. Det var ganska bra. Vi är typ 6 stycken nu och alla fungerar bra med alla. Sen var det Next G-träning. Vi gjorde inte så mycket enligt mig, sjöng mest och kollade på Shanti Shanti-videon som nästan är klar. I torsdags gjorde jag en hemlig sak, berättar mer i framtiden om det. Igår var jag på fest oss Coco som fyllde 13 år. Vi var 7 tjejer, några från klassen och några från Cocos dansgrupp. Först drack vi en välkomsdrink. Till middag fick vi Tortellini. Sen var det charader, vilket jag var riktigt dålig på;) Efter efterrätten gick vi ut en sväng för att få lite frisk luft. Det var en hel del backar som var väldigt hala som det gick långsamt att gå uppför men fort nerför;D Sista halvtimmen var vi ganska trötta. Min taxi kom någon gång efter elva. Det var jättekul oss Coco:D

 

Idag har jag inte gjort något vettigt, bara varit hemma. Ikväll när mamma och pappa har kommit hem och vi har ätit ska vi kolla på finalen i melodifestivalen.

Imorgon vet jag inte mer än att vi ska till kyrkan för att höra på när de läser upp Karl-Eriks namn. Bloggar någon gång i framtiden, tänker inte säga när eftersom man aldrig vet när jag har tid och ork...

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0