Host, host, host...

Hejsan!

Vi ska snart åka ut till Lacka med båten, så det här inlägget blir kort. Idag har jag varit hemma från skolan för känner mig sämre och sämre för varje dag. Jag har hostat jättemycket under skoldagarna och idag var inget undantag precis. Men annars mår jag bra. Igår hade företaget som pappa jobbar hos någon slags familjeträff. Det var inte så jättekul men god mat var det(: Annars har det inte hänt så särskilt mycket sedan jag senast skrev. Igår var jag i skolan förstås men orkar inte blogga om det. Vi hörs snart igen hoppas jag. Ska försöka blogga efter att vi har kommit hem och innan vi åker till några vänner och tittar på Eurovisionsslagern. Lyssnade på kvalet igår föresten, synd att Anna inte gick vidare:( Men ha det!

/Lollo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0