Lata dagar

Hejsan!

Nu är jag här igen. Just nu är jag själv inne för både mamma och pappa är ute och pysslar. De senaste dagarna har varit förvånansvärt lugna. Jag har varit hos farmor och Karl-Erik väldigt mycket och vi har haft kul. Farmor och jag har spelat mycket spel, tittat på TV och så har vi ätit på Alporto (en pizzeria) både idag och i måndags.

Igår var farmor hemma hos oss istället och vi spelade fia med knuff. Konkurrensen var stenhård men när vi hade spelat klart för den dagen stod det 2-2, haha;D Senare åkte mamma och jag in till syncentralen där vi skulle gå på datakurs. Där mötte vi också upp pappa och Marie. Kursen var till för att mina föräldrar och Marie skulle få en bättre uppfattning om hur det var att söka på internet när man är blind och hur svårt det faktiskt kan vara. Det tycker jag är bra för annars tror jag inte att man förstår hur det verkligen är. Att bara lära sig en hemsida på internet kan ju ta hur lång tid som helst och om man googlar är det ju ännu svårare. Jag behövde inte hänga med så mycket eftersom jag kunde allt som de pratade om så jag kollade lite bloggar istället;)

Idag har jag varit hos farmor och Karl-Erik igen. Farmor och jag spelade lite mer fia, nu står det 4 - 4. Jag kom hem vid tre och efter det ja... då har jag bara lyssnat på talbok. Men nu tror jag att jag har berättat allt som var viktigt så hej då.

/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: Lara - Something To Tell

Låter som du verkligen tar det lungt, Löl! ;D <3

Saknar dug otroligt mycket! <33

Kram och ha ett fortsatt bra sommarlov! <33

2010-06-17 @ 22:05:09
URL: http://somethingtotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0