13 år!

Hejsan!

Idag fyller jag år för er som inte visste det. Jag har haft en jätterolig födelsedag med några av släkten och min familj.

Mamma, pappa och Jacob väckte mig på morgonen med presenter och frukost. Jag fick en jättefin handväska av Jacob och en bok av mamma och pappa. Sen fick jag ett papper på vilket det stod hur jag skulle göra för att hitta min tredje present. Jag följde instruktionerna ut ur huset. Sedan fick jag gå rakt fram och leta efter det som var min present. Det var en studsmatta! Kanon, jag som alltid gillat att hoppa:-D Sen åkte mamma till jobbet och Jacob och jag åt frukost och hoppade studsmatta. Vi badade också flera gånger vid bryggan för det var så varmt ute. Vid tre kom mamma hem och vi började laga mat för middagen på kvällen. Farmor och Karl-Erik kom. Mormor kom också och mammas syster Lena och hennes familj. Av Farmor och Karl-Erik fick jag en klänning och ett löfte om att de skulle betala en ridväst så fort jag skaffar en i höst då ridsäsongen börjar igen. Av mormor fick jag två nya länkar till mitt armband, ett midjeskärp och ett armband med nitar på. Av Lena och de fick jag ett halsband, en ring, ett par örhängen och en nyckelring. Till middag åt vi kycklingspett med pitabröd och grönsaker till. Det var jättegott och inte allt för komplicerat. Till efterrätt fick vi jordgubbstårta, en tradition. Sen hoppade Jacob och jag studsmatta och de flesta gick ner till bryggan. När de kom tillbaka var det dags att åka hem.

Jag tycker verkligen att jag har haft en rolig födelsedag och jag längtar redan till nästa;D

Ha det!

/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: Lara ^^

Grattis gumman! :D <3

2010-07-08 @ 21:17:34
URL: http://somethingtotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0