Åker imorgon!

Hejsan!

 

Nu har jag precis pluggat Engelska ett tag med hjälp av pappa. Snart ska jag packa för imorgon åker jag till Vickan igen!

 

Idag började skolan 08.10s om vanligt. På Bilden gjorde vi gipsavtryck, jag gjorde avtryck av min hand, det blev ganska bra. På Svenskan kollade jag igenom min berättelse lite snabbt och sen läste jag. På Engelskan gick vi igenom ett nytt kapitel som handlar om Storbritannien, skolorna där och traditioner och sånt. Till lunch fick vi Chiliconcarne. Sen var det en väldigt stökig NO lektion som gick ut på att koppla sladdar men det var som sagt kaos. På SO:n, dagens sista lektion såg vi klart Prinsen av Egypten. När jag kom hem satt jag uppe på mitt rum och pysslade. Sen åt vi middag och så har jag pluggat som jag skrev.

Imorgon kommer jag inte hinna skriva eftersom jag kommer vara borta. Jag och min lärare ska åka tåg från Centralen upp till Söderhamn vid halv fem. Jag sover hos Vickan och min lärare på ett vandrarhem. Får berätta mer när jag kommer hem, vi hörs!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0