C'est La Vie

Hejsan!

 

Hemma från första turen med nya båten C’est La Vie. Det var roligt och spännande. I natt la vi till vid ett ställe som heter Napolionviken. Vi grillade på kvällen och spelade kort. Idag har vi segla rätt mycket. Det blåste rätt mycket så vi fick bra fart. Vi kom hem alldeles nyss. Jag är supertrött. Har dessutom lyckats dra på mig en förkylning mitt i härligheten så vi får se hur det går med det. Ska sjunga solo på ett uppträdande som vi ska ha i skolan i övermorgon och så ska vi springa Lunken, det årliga loppet som alla skolor här har varje år. Brukar satsa rejält men med förkylning och allt vet jag inte hur snabbt det kommer gå. Men nu ska jag inte vara pessimist, har bara tre skoldagar nu i veckan och musikrep typ hela tiden så särskilt mycket lektioner lär det inte bli. Och sen är det några lediga dagar då vi ska segla igen :)

Det var väl bara det jag ville säga, hörs!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0