Midsommar

Tja alla!

 

Sorry, orkade inte blogga igår men nu är jag äntligen tillbaka! Min återupplivade Iphone dog rätt omgående när jag kom till båten. Först låste den sig hela tiden och sen drog den så monstruöst mycket batteri så den dog efter en natt. Nu har ljudet dött också så vi ska beställa en ny till mig i alla fall. Men förutom att störa mig på min telefon så har jag ju även firat midsommar med familjen, Samira och Björn.

Se deras blogg här

http://www.sydafrikablogg.blogspot.se

 

Det blev en trevlig midsommar på Lacka, hände inte så mycket för min del men det var ändå ok. Vi åt massa mat, bastade, spelade rappakalja och umgicks med andra vänner. Vi stannade där hela helgen och kom hem igår.

Imorn åker vi ut på sjön igen och kommer hem på lördag eller söndag. Sen, om en vecka åker jag! Är nervös och förväntansfull.

 

En annan bra sak är att det nu är spikat att vi ska till London och kolla på Vickan när hon tävlar i Paralympic. Vi ska ju göra annat också. Vi har biljetter till hela fredagen. De andra dagarna ska vi uppleva London. Vi åker på torsdag morgon och kommer hem sent på söndagen. Men det är inte förrän i början av september men det ska bli jättekul!

Vi hörs i helgen!

/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: LARAMORE - bilder&texter

Åh, vad kul med London!

2012-06-27 @ 11:03:38
URL: http://laramore.blogg.se
Postat av: LARAMORE - bilder&texter

Åh, vad kul med London!

2012-06-27 @ 11:03:38
URL: http://laramore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0