En äkta föreläsare

Hejsan!

 

Fy vad det regnar alltså, det är helt sjukt ju! Vart tog sommaren vägen egentligen? Får hoppas det blir bättre till veckan i af för då ska vi ut på sjön ett tag.

 

Annars har jag hunnit bli föreläsare. Föreläste ju på SPSM i fredags med Tina, min gamla kompanjonlärare. Det gick väldigt bra. Det var lärare som skulle få sin första blinda elev i sin klass. Då måste man gå på kurs innan. Vi hade sista passet. De verkade uppskatta det. Tina och jag blev jättenöjda och tycker vi fick med allt.

 

Annars har jag varit på Yxlö tills nu. Vi tog lilla båten dit i fredags. Farmor kom igår och vi har bara tagit det lugnt, eftersom det har regnat en hel del.

 

Idag var vi i kyrkan, det blev gudstjänst nummer 9 för mig, bara en kvar!

Nu i kväll ska vi i Next G ha releaseparty för vår nya skiva Mello Fever. Ska bli jättekul.

Vi hörs!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0