Yxlöhelg

Hejsan!

Tänkte bara skriva lite kort om min ganska så händelselösa helg.

I lördags var vi på match med Jacobs innebandy lag. Det var mot Skogås, de vann med 5-1. Sedan hämtade vi farmor och åkte till Yxlö. Vi åt sopplunch och gick på en promenad. Vi fikade och kollade på tv och tog det väldigt lungt. på kvällen åt vi middag och kollade på Stjärnor på slottet.

I morse gav vi oss av hemmåt tidigt eftersom farmor skulle till en vän och jag och Coco skulle gå till kyrkan för andra gången av tio. Det var samma präst som hade Karl-Eriks begravning och hon kom ihåg mig. Det var längre den här gången. Nu har vi ätit lunch och jag har varit med Jacob. Vi ska inte göra något särskilt ikväll. Den här helgen blir bland de sista lugna på väldigt läbge. Sedan är det skidåkning för någon av oss, oftast pappa var och varannan helg och sedan är det två båtar som ska rustas till våren. Både vår gamla och den nya, Arkona 400 som vi har köpt och ska hämta i maj.
Det blir då det. Nu har jag inget mer att säga, vi hörs väl!
/Lollo<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0