En sjukt lyckad tjejhelg!!

Hejsan!

Förlåt för dålig uppdatering.

Har haft en helt fantastisk tjejhelg, bara mamma och jag.

I fredags hade vi spa och åt thai till middag och kollade på tv.

I lördags åt vi lunch med farmor på Torsan (det nynäshamnska namnet på ett café här). Sedan var vi på stan en stund. Köpte en ny kajal. Sedan bakade vi bröd som blev sjukt lyckat, en sockerkaka som blev sjuk lyckad och gjorde en sjukt lyckad ceacarsallad. På kvällen åt jag godis och pratade med Vickan lääänge. Det var meningen att jag skulle blogga, men glömde liksom bort det ;)

Idag var jag och Coco på gudstjänst nummer fyra. Snart är vi halvvägs. Hon var hemma hos oss en stund. Vi åt lunch och pratade. Sedan åkte jag till stallet och red. Fick Chess. Gjorde några riktiga tabbar men det mest gick väldigt bra. Tina, min gamla kompanjonlärare som också sjunger i rockkören var här ikväll. Hon och mamma ska ha föreläsning tillsammans imorn om punktskrift och andra saker som har med synskada att göra. Sen har vi ätit fiskbullar, vår speciella favorätt som inte killarna gillar och jag har naturligtvis pratat bort ett par timar till med Vickan.

Nu måste jag snart sluta. Killarna kommer när som helst så måste hälsa på de. Jag har en tuff vecka framför mig, två matteprov och ett NO-prov som jag vet att jag ska kunna en massa saker inför men som vi inte gått igenom än. Aja, fysik brukar jag klara rätt bra.
Ska sluta snacka skit nu, höres!
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0