Mysig helg på Värmdö

Hejsan!

Gud vad kaaalt det är! När vi vaknade imorse var det -26 grader!

Jag har i alla fall haft en väldigt rolig helg. Igår åkte Jacob till matchen i Tyresö, mamma och jag åkte lite senare. Det snöade mycket ett tag så det var lite obehagligt att vara ute på vägarna men det gick bra. Nynäs vann mot Tyresö med 9-2. Efter matchen var vi och skulle köpa några saker. Jag skulle bland annat köpa träningsbyxor men hittade inga bra. På vägen till Värmdö åt vi på MC Donald's. Hos mormor var det bra. Sara, min kusin kom på kvällen och vi åt tacos tillsammans med min morbror Svenne. Sedan såg vi på melodifestivalen. Jag tycker de flesta var jämnlika, ingen var kass men ingen var särskilt superbra heller. Efter programmet spelade vi yatzy. Harry, Saras och deras chihuahua var med Sara så det var full rulle hela kvällen.

Imorse var det som sagt kallt, men det blev bättre. Mamma skulle träffa två barndomsvänner på ett café i närheten så jag följde med. Det var kul, har träffat de några gånger förut. Sedan hemtade vi Jacob och åkte hem.
Nu på kvällen har jag varit på ljusmässa med Coco. Nu har vi gjort hälften av gudstjänsterna. Känns rätt bra men ikväll var det lite mysigt faktiskt :)
Annars då? Har en ganska lugn skolvecka framför mig, inga prov vad jag vet. På fredag har vi vinterfriluftsdag. Jag och Coco har valt längdskidor så hoppas vi får det!
Vi hörs snart!
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0