Jag har lov!

Hejsan!

Nu är det looov! Sååå skönt! Mycket skidåkning ska det bli! Men innan vi börjar på lovet ska jag lite snabbt berätta om hur jag har haft det.

Hade det bra i skolan i fredags. Vi hade inga läxförhör eller prov, super nice. Vi såg en film på Engelskan och sedan på svenskan. Den var engelsk och handlade om kriget mellan England och Argentina på 80-talet. Den var rätt bra, vi ska se slutet efter lovet. Sista lektionen var rätt rörig kan man säga, det var dessutom Matte. Efter att alla hade sprungit iväg, vilket gick rätt fort åkte jag hem, tog det lugnt och pratade med Vickan till klockan elva på kvällen.

Idag har hela dagen gått åt till att packa till resan till Tänndalen imorgon. Vi åker tidigt imorgon, jaja runt åtta sägs det men tror det blir runt halv nio eller nio typ. Nu på kvällen har vi sett på melodifestivalen vilket jag inte tycker var så mycket att hurra för.
Ska försöka uppdatera lite under veckan i Tänndalen. Vi kommer hem på lördag kväll, det är rätt skönt för då har man söndagen hemma.
Föresten, var och red idag för första gången på ett tag. Red Chess. Vi körde markarbete, gick väldigt bra faktiskt!
Nu har jag bluddrat klart, hörs!
/Lollo<33


Kommentarer
Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

Kommer du på nästa barn- och ungdomsrådets möte? :D

2012-02-26 @ 00:39:51
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0