Det rullar på

Hejsan
Sitter i sängen och bloggar. rocky ligger på mina ben. Han brukar vara uppe hos mig ganska ofta, särskilt nu när ingen annan är hemma. Har precis pluggat och ätit middag men har inget annat för mig nu. Har haft en ganska tuff vecka och nästa vecka blir ännu tuffare. skrev hemkunskapsprov näringslära igår. Det gick bra fastän frågorna var väldigt olika de vi hade fått att plugga på och vissa känner jag mig väldigt osäker på. Uppsattsskrivningen som var uppgiften som gav högre betyg gick sådär men hoppas det gick bra. Har fått tillbaka SO och Matteprovet och allt har gått bra. annars har det varit rätt lugnt bortsätt från skolan alltså. Imorn efter skolan ska jag åka och rida, det var ett tag sedan nu. I helgen ska vi och en massa andra har omkring åka till romme tillsammans som vi alltid gör. den här natten sover vi över, annars brukar vi bara åka över dagen. Längtar inte jättemycket men kul att få åka lite skidor i af.
Det var väl allt jag hade att säga. Ciao ;)
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0