Hur mycket hinner man med under en vanlig tisdag?

Hejhej!

Har sååå ont i huvudet, varför har jag det? :/ Men annars är det bara bra ;)

I måndags hade jag en bra skoldag då jag och Coco blev klara med artikeln till NO:n, jag gjorde ett bra SO prov och en bra bildredovisning. Sen åkte jag tirrpianot och kunde äntligen pianoläxan riktigt ordentligt ;D Sen gymmade jag och slet väääldigt hårt men det lönade sig :)

Idag har jag varit i farten hela dagen. Efter skoldagens slut, vi går till 15.40 så gick jag till pluggstugan och skrev om Kentucky till engelskan. Sen hade Coco utvecklingssamtal och halv sex hade jag det. Det gick väldigt bra och känner mig lite stolt över mig själv. Sen var det raka vägen till kören då vi fick köra själva idag för han som håller i kören var sjuk. Sen åkte jag äääntligen hem :D Åt middag med Jacob och så skulle Rocky ut också. Jag har och göra, som tur var inte i skolan. Det är skumt för veckan innan lov brukar vara hur stressig som helst i vanliga fall :S
Nu vill jag komma i säng, kommer ta ett tag innan jag kommer så långt så god natt!
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0