50-årsfest och massa båt

Chao!

Har precis badat Rocky så nu springer han runt som en liten vilding i hela huset i sina desperata försök att bli torr :) Själv är jag trött och har ont i huvudet. Vet inte varför, har kanske haft för mycket att göra? Nej, tror inte direkt det.

Pappa och jag var som sagt själv i fredags. Vi åt på thai och kollade på tv hemma.

I lördags var mamma också hemma och vi åkte tidigt för att hinna sätta ut lite affischer om vår båt som ska säljas på olika båtplatser. Vi var vid nya båten en stund och åkte sen till mormor. Där var det 50-årsfest med hela tjocka släkten och det var kul. Vi åt, pratade och jag och kusinerna körde frågesport ;)

I morse åkte vi tidigt till båten igen och det blev flera timmar där med städning och att plocka in grejer. Vi kom hem någon tid i på eftermiddag, kollade inte på klockan just då. Jacob hade också kommit hem från innebandykuppen och vi har ätit middag och tagit det lugnt.
Kommer inte kännas så tufft att gå till skolan nu, är ju bara 4 dagar och bara ett prov imorn som vi får ha med anteckningar till så det var inte så svårt. Det är i SO, religion, kristendomen som i fredags, då hade vi del 1. Annars längtar jag bara till påsk. Att äta godis, vara på Yxlö med familjen och att åka till Vickan som jag också ska hinna med i ett par dagar.
Nej nu vill jag gå och kolla på kontoret. Heja Ove Sundberg! Hörs! :D
/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0