Segt i skolan

Hejsan!

 

Nu är det onsdag kväll och jag är ganska trött. Jag hoppade över Next G-träningen idag, vi hade så mycket annat att göra.

 

Den här veckan har det bara varit skola, skola och skola. Jag missade en hel del när jag var borta i tre dagar, så det har blivit en del plugg hemma nu. I måndags var mamma och jag och tränade på gymmet också.

 

Igår var det en vanlig skoldag. På eftermiddagen red jag, den här gången fick jag Pizarro. Jag övade skänkelvikningar. Sen åkte vi hem en snabbis så att jag hann duscha. Tror inte att jag har berättat att jag har börjat i rockkören på Kulturskolan nu, det här var min andra träning. Det är väldigt kul, just nu övar vi inför förintelsedagen den 27 januari då vi ska sjunga några låtar i kyrkan.

 

Idag har skola flutit på som vanligt med Syslöjd, Svenska, Mentorstid, Matte och Engelska. Nu ikväll har jag varit hemma och inte gjort något särskilt, vill mest att veckan ska ta slut nu.

Det var nog allt jag vet nu, imorgon kommer en snubbe hit och ska intervjua mig lite om ridningen och i helgen ska vi åka och hämta vår nya hund som ska stanna hos oss i förhoppningsvis hela livet<3333

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0