Mycket som händer...

Hejsan!

 

Nu vet jag att jag inte har bloggat på en vecka, men jag har verkligen ett skäl till det. Vi i vår familj har varit med om en tv-inspelning nu i fem dagar. Det har varit ganska stressigt men väldigt roligt och vi har verkligen haft hur kul som helst. Jag får tyvärr inte skriva något om det förrän det är sänt, vilket kommer bli någon gång i mars eller april i år. Därför har jag varken kunnat blogga eftersom jag inte har vetat vad jag skulle skriva och därför att jag har funderat på hur man på bästa sätt skriver det här så att det blir så bra som möjligt. När det här har sänts i tv ska jag berätta vilket datum det är och mer om hur det var och lite om hur det gick till under inspelningen. Nu ska jag hur som helst blogga mer, eftersom det har nog var första och enda gången vi var med hela familjen på en tv-inspelning även om jag har gjort det ett par gånger tidigare. Nog om detta...

 

Nu har skolan börjat igen och livet fortsätter som det brukar. Jag hann vara i skolan i tisdags innan inspelningen. Vi hade smartstart så vi gjorde bara en del övningar och sånt. Imorgon ska jag till skolan igen vilket kommer kännas konstigt, med tanke på allt som hänt här.

Nu ska jag sluta skriva men jag lovar att snart höra av mig igen:D

/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: Lucas

Hejsan. Haft en bra dag? :)

2011-01-16 @ 20:56:33
URL: http://modegrabben.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0