Den nya familjemedlemmen

Hejsan!

 

Nu har det gått några dagar sen jag bloggade, jag vet. I skolan har det i af varit rätt lugnt, trots att jag har varit borta en del har jag nu kommit ikapp ganska bra vilket känns skönt. I torsdags var vi i ishallen och åkte skridskor istället för att ha idrott, kul. I fredags var det en helt vanlig skoldag. Vi tjejer gav våra mentorer ett kort och några kakor eftersom den ena fyllde år och den andra hade namnsdag. De blev glada, bådar gott inför framtiden, haha;) I fredags sov jag också hos Fredrika. På kvällen var vi i Handen centrum och kollade runt lite. Sedan åkte vi tillbaka till Västerhaninge och åt på pizzeria. På kvällen kollade vi på let’s dance.

 

I lördags vaknade jag runt sju hos Fredrika. Efter frukosten kom resten av familjen och hämtade mig och vi åkte för att hämta vår nya familjemedlem. Nu är han hemma hos oss och han verkar trivas bra här. På kvällen var Farmor och Karl-Erik här på middag eftersom mamma fyllde år i fredags, grattis! Har precis fått en stund själv med hunden, super mysigt! Han är verkligen jättesöööt<3333 Har alltid önskat att vi skulle skaffa en vove:-D

Vi hörs snart hoppas jag, lite beroende på när jag orkar;D

/Lollo<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0