Glad påsk i efterskott!

Hejsan!

 

Först och främst vill jag önska alla en glad påsk. Jag har haft ett jättebra lov ute på Yxlö på farmors och Karl-Eriks gamla sommarställe som vi nu har. Första halvan av lovet var jag mest hemma och gjorde inget speciellt. På torsdagen åkte vi till Yxlö med farmor. Det var kul. Vi fick fint väder och mycket godis, haha;) Kom på att jag inte har skrivit något om kryssningen när Leif fyllde 50 år. Det var jättekul och spelningen vi gjorde blev den bästa på väldigt länge. Leif blev också jätteglad för videon som dem i studion hade gjort. De hade skrivit om låten Shanti Shanti som är vår senaste låt till en text om Leif och sedan hade vi fått spela in den i studion utan att Leif visste någonting alls. Vi gjorde en musikvideo också när vi barn var i vår replokal och i studion. Videon blev jättebra. På kvällen var vi och lyssnade på karaoken, en fördetta nextare vann och ska därför få tävla på en annan Birkabåt i maj, hon sjöng jättebra. 

 

Imorgon ska jag till skolan som vanligt och på kvällen är det genrep med kulturskolan. Sedan har vi konsert imorgon klockan tio och klockan ett på kulturskolan. På torsdag och fredag har vi också klockan tio och ett och en föreställning klockan sju på kvällen för allmänheten. Vi har repat både igår och idag från klockan tio till klockan fyra, jobbit men jag tror det kommer bli jättebra.

Det var allt för den här gången, vi hörs!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0