På Värmdö

Hejsan!

 

Förlåt, jag vet att jag är jättedålig på att uppdatera men det är väldigt mycket just nu med skola och allt. Jaja, nu ska jag försöka sammanfatta de dagar som varit så gått jag kan.

 

I tisdags var jag i skolan. Jag tror inte att det hände något speciellt, vanliga lektioner bara. På kvällen var jag i Stockholm. Jag är med i ett projekt som ska skriva en bok om hur funktionshindrade barn ska kunna påverka mer om vad som händer runt omkring de och  då ville de ha med några ungdomar som kunde tycka och tänka om deras idéer. Det var jag och en tjej som hette Agnes och det funkade riktigt bra!

 

I onsdags var det skola och det var inget nytt där heller. På kvällen var vi på Värmdö och firade mormor som fyllde 70 år. Det var trevligt.

 

Igår var det skola, undra hur många gånger jag har skrivit det nu?;) Jag var med på mitt första elevrådsmöte, ganska tråkigt men det är kul att få vara med och påverka lite i af. Jag var också på någon träff med de som skolinspektionen ska  intervjua när de kommer till skolan nä’sta vecka. På kvällen var vi bara hemma och slappade.

 

Idag hade vi sovmorgon till 08.40. Vi började med SO då vi jobbade med kartor. Sen var det Engelska då vi skrev höstdikter. Det var ganska svårt men kul:-D Sen var det lunch. Efter lunchen var jag på friendsmöte och sen slutade vi för dagen.

Nu sitter jag hos våra släktingar på Värmdö. Pappa seglar igen så det är bara jag, mamma och Jacob. Vi har bastat och skrattat en massa, älskar att vara här!:)

Vi hörs!

/Lollo<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0