Veckan hittills

Hejsan!

 

Nu är klockan mycket och jag har precis pluggat en stund. Ska snart gå och lägga mig men tänkte skriva lite först.

 

Min helg var bra. Hela lördagen rensade vi vinden och på söndagen sjöng Next G på Älvsjömässan. Det var en mässa som heter Underbara barn. Spelningen gick rätt bra, jag sjöng på Jag är inte rädd och Lyckliga mig. Sen mötte jag upp Fredrika i Västerhaninge och var där i ett par timmar innan jag åkte hem.

 

På måndagen var det en ny vecka och skola. Vi gjorde inget speciellt vad jag minns. På kvällen var jag bara hemma och gjorde ingenting.

 

I tisdags var det först skola. Vi hade matteprov som var det enda annorlunda den dagen. A.delen var ganska lätt men B-delen var jättesvår. Men jag svarade i af på allt:-D På eftermiddagen red jag, Berra<3333 Jag fick rida barbacka, kul!

 

På onsdagen var det rätt lugnt i skolan. Vi fick tillbaka våra Matte-prov. Jag hade gjort fel på alla frågor som hade med prioriteringsregeln att göra inklusive några ytters onödiga slarvfel så det gick inte så bra den här gången. På kvällen var det studiodags med Netx G igen. Den här gången skulle alla spela in själva för att hitta bra kandidater till olika soloverser. Låtarna var Jag är ingen robot, Ung revolution, Läs för mig den sagan och Ett bröd. Jag sjöng bara Robot och Ett bröd eftersom jag tyvärr har blivit förkyld igen. Vi kom hem vi åtta-halv nio.

 

Idag började skoldagen med en tvåtimmars orientering på Lövhagen. Det var jobbigt men ganska kul. Jag och min grupp hittade alla kontroller förutom 2 och fick därefter 16/30 poäng. Sen gick vi upp till skolan, åt lunch och gick direkt till... idrotten! Dagens tema var boxning men det var inte så hemskt i af:D Vi slutade 15.40. När jag kom hem packade jag upp och sen kom Karl-Erik och hämtade mig. Jag var hos farmor och Karl-Erik i ett par timmar. Mamma, pappa och Jacob var inne i stan och köpte en Saxofon till Jacob. Nu på kvällen har jag plugga, har SO-prov i morgon, hoppas det går bra! Det handlar om lag och rätt.

Nej nu måste jag slut, god natt!

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0