Uppdatering

Hejsan!

 

Oj, nu var det länge sen jag bloggade! Har haft en hel del att göra den här veckan så jag har faktiskt glömt bort bloggen ett tag.

 

I tisdags var det skola och sen ridning. Jag red Berra och det gick jättebra.

 

I onsdags var det först möte nummer två inför den där boken de ska skriva om hur vi barn som är funktionshindrade ska kunna få vara med mer och bestämma runt omkring oss och om hur man får vuxna att lyssna mer på oss. Efter det mötet var det Next G-träning, den sista inför Älvsjö. Den gick ganska bra.

 

I torsdags var det skola till 15.40, segt! Under sista lektionen började jag få huvudvärk. När jag väntade på taxin mådde jag riktigt dåligt så jag gick och la mig så fort jag kom hem. Men efter en alvedon, lite vila och lite mat var jag ganska pigg igen. Orkade till och med prata med Vickan på kvällen;)

 

Igår var det kort skoldag, skönt! Först var det SO då vi jobbade med rättegångar. Vi har delat upp oss i två grupper. Varje grupp ska sedan spela upp en rättegång precis så som det i verkligheten går till. Det var kul, jag är försvarsadvokat;) På Engelskan jobbade vi med läxan som vi har haft som handlar om kläder, färg och modell. Efter lunchen var det Svenska men jag gjode Engelskaprovet istället eftersom jag missade det i onsdags då det var Friendsmöte. Hoppas det gick bra:-D På kvällen var jag bara hemma med familjen. Vi åt och spelade Yatzy. Jag vann!;)

 

Idag blir en dag hemma, vi ska rensa vinden och det lär ta ett tag!

Haha, nu är jag äntligen ikapp så nu ska jag sluta, vi hörs!;)

/Lollo<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0